FAQ

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons heel makkelijk betalen via iDeal. Indien u hier niet uitkomt of indien u problemen ondervindt met deze betaalmethode dan kunt u ons even bellen op het nummer 06 11010259 en dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.
Hoe kan ik mijn producten het best bewaren? Wat is de houdbaarheid?
Noten moeten worden opgeslagen in een koele, droge omgeving. Liefst in een afgesloten glazen pot of in Tupperware. Rauwe noten kan u enkele maanden goed houden, vers gebrande  noten hebben een houdbaarheid van iets meer dan 1 maand. Gedroogde vruchten kunnen ook het beste bewaard worden in een afgesloten glazen pot of in Tupperware, in een koele omgeving als een kelderkast of voorraadkast. Op deze manier houdt u de vruchten maandenlang goed en lekker sappig.
Hoe lang bestaat jullie bedrijf al?
We zijn begonnen in november 1999. Even kijken.. dat is nu dan al 14 jaar! Klik hier om meer te leren over ons.
Hoe weet ik dat mijn gegevens worden beschermd?
Ook wij hebben een hekel aan telemarketeers die ons storen tijdens het eten en ongewenste e-mails  en post in onze brievenbussen stoppen. Daarom zullen wij nooit uw naam , e-mailadres , of dergelijke doorgeven aan iets of iemand (zelfs niet onder fysieke dwang!).
Hoe zijn de producten verpakt?
Onze producten worden goed luchtdicht verpakt en dicht geseald voordat ze worden verzonden. Op deze manier bent u verzekerd van heerlijke verse producten.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?
Wanneer u bent vergeten wat uw wachtwoord was dan kunnen wij u een e-mail sturen met daarin een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw in kan stellen. Om te beginnen, klik hier.
In wat voor olie bakken jullie?
Wij branden onze noten in arachideolie, dat is zuivere pindaolie.
Is het veilig om online te bestellen?
We maken gebruik van Secure Socket Layer ( SSL ) -encryptie om de veiligheid van uw gegevens te beschermen. Om te controleren of u veilig bent verbonden met onze beveiligde server  checkt u de onderste rand van uw browservenster. Een gesloten slot of sleutel geeft aan dat alle communicatie tussen uw computer en onze server veilig is gecodeerd.
Mag ik uw winkel bezoeken?
Graag! Wij zouden het erg leuk vinden als u in onze winkel langskomt. Wij zijn gevestigd op de Ziel 8 in Spakenburg.

Bezoek ons ook op onze markten!
Dinsdag: Baarn
Woensdag: Epe
Donderdag: Nunspeet
Vrijdag: IJsselstein en Apeldoorn Zuid
Zaterdag: Apeldoorn Centrum
Verzenden jullie ook naar België?
Ja , wij verzenden ook naar België!
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Bestellingen die geplaatst zijn op maandag t/m zaterdag voor 15:00 worden dezelfde dag nog verzonden. In uw email vindt u een verzendbewijs met daarin het barcodenummer van uw pakketverzending. Met deze code kunt uw via Track&Trace bekijken waar uw pakketje zich bevindt.
Zijn er allergeen overwegingen voor uw producten?
Wij verpakken onze producten in dezelfde ruimte als pinda’s, noten, tarwe, soja en melkproducten.